رهروان یاس

گروه احیاگران واجب فراموش شده

رهروان یاس

گروه احیاگران واجب فراموش شده

رهروان یاس
وَلْتَکُن مِّنکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَى الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنکَرِ وَأُوْلَـئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ
"وباید ازمیان شما گروهی مردم را دعوت به نیکی کنند وبه کارشایسته وادارند واز کارهای زشت وناپسند باز دارند, اینان همان رستگارانند"
آل عمران,آیه104
این وبلاگ درجهت احیای واجب فراموش شده یعنی "امربه معروف ونهی از منکر "توسط گروهی از دانشجویان دانشگاه الزهرا (س)ایجاد شده است.
تجربیات وخاطرات ومطالب ارزنده تان را حتما برای وبلاگ بفرستید rahrovaneyas@chmail.ir
گروه"رهروان یاس"
سامانه پیامکی:1036 66 9900 3000
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
لوگو دوستان
آخرین نظرات

سخنان رهبری درباب امربه معروف





خادمة الزهرا

نظرات  (۳)

سایه وحشت دستگاه قضا بر سر آمرین ب معرف و ناهی از منکر
واغوش گرم برای متخلفین
پاسخ:
متاسفانه.....
 راستی این پست رو هم خوندید؟
بسم الله الرحمن الرحیم.

قبلا نوشته بودم:

کنار پارک بغل دانشگاه یه ایستگاه دوچرخه سواری هست که همیشه ازش صدای آهنگای بووووووووووق بلنده.

داشتم از کنارش رد می شدم. خواستم تذکر بدم، ولی رد شدم. باز پشیمون شدم.

رفتم گفتم آقا ببخشید!

صدا خیلی بلند بود، کمش کرد، گفت بفرمائید.

سعی کردم حالت چهره ام عادی باشه. نه عصبانی، نه ناراحت، نه همراه با اخم. سعی کردم با مهربانی بگم (با شوخی و خنده و عشوه و صدا نازک کنی اشتباه نشه هااا) گفتم: اینجا یه مکان عمومیه، صدای آهنگتون بلنده، شاید کسی این صدا رو دوس نداره. داشتم ادامه میدادم که گفت چشم چشم چشم و کمش کرد.


من تقریبا روزی دوبار از کنار اون ایستگاه رد میشم. از اون روزی که تذکر دادم دیگه صدای هیچ آهنگی بلند نشده.

شکر خدا


پاسخ:
سلام
بله خیلی جالب بود،اینو هم قبلا توسایت گذاشتم.
اتفاقا دوستانمون ازخاطرات شما استقبال میکنند:)))
هرچند بچه بدا تو سایت نظری نمیزارن.
سلام وبلاگتون خیلی خوبه اجرتون با مادر سادات
دعا کنید بقیه هم بتونن نهی از منکر بکنن
راستش من در بین دوستام خیلیا هستن که خیلی به حجاب اعتقاد ندارن
و منم همیشه دلم میگیره که چرا نمیتونم باهاشون طوری صحبت کنم که ناراحت نشن...
وبلاگ شما یکم ذهنمو روشن کرد...
ان شاءالله پیگیری میکنم
یاعلی
پاسخ:
سلام
شایداولش کمی سخت به نظربیاد
ولی اگه انجام بدید هم ترستون میریزه هم توانمندیتون میره بالا.
به این فکرکنید که خداوند شما رو سرراه دوستانتون گذاشته تا نگذارید ازمسیراشتباه برن....
ان شاالله که موفق باشید
"وقتی خداوند دغدغه ی دینشو به یکی میده یعنی داره رو اون شخص سرمایه گذاری میکنه.
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی