رهروان یاس

گروه احیاگران واجب فراموش شده

رهروان یاس

گروه احیاگران واجب فراموش شده

رهروان یاس
وَلْتَکُن مِّنکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَى الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنکَرِ وَأُوْلَـئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ
"وباید ازمیان شما گروهی مردم را دعوت به نیکی کنند وبه کارشایسته وادارند واز کارهای زشت وناپسند باز دارند, اینان همان رستگارانند"
آل عمران,آیه104
این وبلاگ درجهت احیای واجب فراموش شده یعنی "امربه معروف ونهی از منکر "توسط گروهی از دانشجویان دانشگاه الزهرا (س)ایجاد شده است.
تجربیات وخاطرات ومطالب ارزنده تان را حتما برای وبلاگ بفرستید rahrovaneyas@chmail.ir
گروه"رهروان یاس"
سامانه پیامکی:1036 66 9900 3000
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
لوگو دوستان
آخرین نظرات
متن زیر دریافتی است

 
یا رب این بنده خاکی تنهاست
سلام علیکم
روز چهارشنبه بود .دیر شده بود چند دقیقه بعد سلف دانشگاه بسته می شد بدو بدو خودمو به سلفد رسوندم.
خلوت خلوت بود سر یه میز به تنهایی نشستم میز کناری من هم دو نفر بودن یکیشون با مانتو آستین کوتاه بود و گوشهاش رو هم از روسری بیرون گذاشته بودبا خودم خیییییییییییییلی کلنجار رفتم که چطور بهش نزدیک شم و یه جور خوب تذکر بدم...
گفتم خدایا من هیچی به ذهنم نمی رسه خودت کمک کن یه راهی جلو پام بذار- واقعا خدا خودش راه رو باز کرد یه کاغذ گیر آوردم و روش نوشتم :سلام دوست عزیز می دونستی بیرون گذاشتن گوش رسم زنان عرب جاهلی بوده؟! راستی آستین هات رو هم بپوشون .خواهر گلم هیچ کس به نام آزادی دیوار خانه اش را خراب نمی کند...
صداش کردم و گفتم دوست عزیز این نامه مال شماست بعدا بخونش نامه رو گرفت و تشکر کرد و رفت.مطمئنم ان شا الله تلنگر می خورد .وظیفه من انجام تکلیف بود همین.
 
"الف. ق"

نظرات  (۳)

احسنت

 ان شاالله ماهم بتونیم مثل شما تذکربدیم وقوت نفس پیداکنیم

سلام  علیکم این کامنت رو برای "همسنگری" که برای خاطره بنده نظر داده بودن فرستادم

فقط کافیه بگی خدایا فقط بخاطر تو میرم جلو پس پشتم باش یا زهرا

چنان جراتی پیدا می کنی که خودتم باورت نشه. امتحان کن

سلام
منم تو وبلاگم یه دونه از این خاطره ها گذاشتم
تو یکی از تذکرام به یه ایستگاه دوچرخه سواری بود که همیشه آهنگ بوووووووق ازش بلند بود
شاید باوزتون نشه
ولی دیگه از اون روز هیچ صدایی ازش بلند نیست.
من تقریبا روزی دوبار ازز کنارش میگذرم
ولی از اونروز هیچچچچچچچی
خدا رو شکر
راستی من دقت کردم
اینکه هرروز به هم بگیم که چیکار کردیم خیلی تو تقویت روحیه و دادن انگیزه مهمه
بیاید این فرهنگ رو با اینکار اشاعه بدیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی